سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۷۹۳
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۱

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی گفت: از تیم فوتبال پرسپولیس گناوه، حمایت و پشتیبانی خواهم کرد و انتظار دارم که به علت مشکلات مالی از حضور در لیگ دسته سوم کشور انصراف ندهد بلکه با قدرت در این رقابت ها شرکت کند.

http://img8.irna.ir/1395/13951027/82388725/82388725-71329527.jpg

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری یکشنبه شب در برنامه ورزشی سکو از سیمای بوشهر افزود: ازاینکه این تیم قصد انصراف از لیگ کشور را داشت بسبار ناراحت و متاسف شدم و به سرمربی آن صادقانه اعلام کردم حتی حقوق و مزایای زندگی خود را برای حمایت از این تیم اختصاص خواهم داد و تا آخر فصل در کنارشان خواهم ماند.

وی اظهارکرد: سایر تیم ها و رشته های ورزشی دیگر استان بوشهر همانند پرسپولیس گناوه مشکلات حاد مالی دارند که باید یک فکر اساسی حل این مشکل صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت و مساعدت هایی مقطعی و مسکن برای برطرف کردن این مشکل کافی نیست بلکه باید یک راهکار اساسی از طریق درآمدهای نفتی برای حمایت از ورزش استان در نظر گرفته شود.

وی افزود: برخی انتقادهایی که در ارتباط با کمبودهای استان مطرح می کنم به برخی ها برمی خورد درصورتی که قصد تضعیف کسی را ندارم، زیرا به استان بی مهری و کم لطفی های زیادی بویژه به ورزش می شود.

وی گفت: سخت است که ببینم بودجه های استان در تیم هایی نظیر استقلال و پرسپولیس تهران با 300 میلیارد ریال که از بودجه دولتی است، بسته می شوند اما تیم های حوزه انتخابیه بخاطر نداشتن 2 میلیارد ریال که یک دهم یک قراردارد بازیکن آن تیم هاست از لیگ انصراف دهند که غیرقابل تحمل است.

خدری ادامه داد: در نشستی که با وزیر ورزش وجوانان داشتم اعلام کردم که بودجه یک سال یکی از تیم های پرسپولیس و استقلال را برای کل ورزش استان بدهند تحول شگرفی در ورزش این منطقه پدید خواهد آمد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با وزیر نفت نیز در ارتباط با وضعیت گریبانگیر ورزش استان صحبت کردم.

پرسپولیس گناوه به عنوان یکی از نمایندگان استان بوشهر در حالی قراراست از هفته جاری روانه رقابت های لیگ دسته سوم کشور شود که بدلیل مشکلات مالی در بلاتکلیفی بسر می برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر